Rejs roligt med et helt supportteam bag dig
Tusindvis af virksomheder rejser allerede med os Slut dig til os
Fra kick-offs og offsites til fester – TravelPerk Events gør det muligt for fjern- og hybridteams at mødes i virkeligheden.
TravelPerk Events gør det nemmere og hurtigere for virksomheder at organisere alle aspekter af eventbaserede forretningsrejser. Uanset om det handler om at administrere deltagere, booke, planlægge eller vælge steder, kan du nu gøre det hele med bare ét klik.
Fra salgsstart til offsites og årstidsfester – det, der før tog timer, tusindvis af e-mails og en masse hovedpine, tager nu kun et par minutter.
Med TravelPerk Events får planlæggerne en one-stop-destination til enkel rejseadministration i forbindelse med møder og events, hvilket sparer dem tid og gør det muligt at afvikle events mere problemfrit. Nogle af funktionerne inkluderer:
Invitation af deltagere: Inviter deltagere til arrangementer og spor svar og status for bookinger
Samarbejde: Del rejsedetaljer, herunder deltagernes navne, logistik, dagsordener og en bredere rejseplan med deltagerne
Kommunikation: Hold deltagerne opdateret med yderligere detaljer eller ændringer i planen
Synlighed: Se deltagernes rejseplaner, herunder ankomst- og afgangstider og indkvarteringsoplysninger.
Tusindvis af virksomheder rejser allerede med os Slut dig til os
Nej, der er ingen grænse for, hvor mange personer du kan invitere, så længe de er en del af din firmakonto.
Ja, alle kan oprette en begivenhed på din virksomhedskonto.
Ja, du kan invitere gæster til en begivenhed, så længe de er blevet tilføjet til din virksomhedskonto.
Ja, deltagerne kan se hinandens rejsedetaljer, men ikke følsomme oplysninger som pris eller identifikationsnumre.