Overskuelige priser, rejser på næste niveau.
Få gratis adgang til en omfattende rejseoversigt og vores #1 bedømte kundeserviceteam med alle vores planer.
Starter
De første 5 bookinger hver måned, derefter 5% pr. booking*
Forenkle og konsolidere booking af forretningsrejser
Grundlæggende forretningsrejser:
- Book alle dine forretningsrejser og indkvartering fra ét sted
- Book fra en omfattende rejseoversigt
- Konsolideret fakturering
- Ubegrænset antal omkostningscentre
- 1 arbejdsgang for politik og godkendelse
- Information om rejserestriktioner og advarsler
- Enkel rapportering af rejser
Alt i Starter, og:
- Spar op til 25% med momsklare fakturaer
- 10 arbejdsgange for politik og godkendelse
- Følg budgetter for op til 5 omkostningscentre
- Concierge-tjenester til særlige ønsker
- Integrationer med vores markedsplads-apps
- Sikkert login for rejsende og automatiseret brugeropsætning
- Tilføj fleksibel booking til specifikke ture (ekstra gebyrer gælder)
- Brugerdefinerede felter
Pro
+3%/ booking* $299/ M
+3%/ booking* £299/ M
+3%/ booking* $399/ M
+3%/ booking* AU$399/ M
+3%/ booking* SGD$399/ M
+3%/ booking* CHF299/ M
+3%/ booking*
Brug avancerede værktøjer til at optimere dine rejsebudgetter, udgifter og processer
Prøv gratisAlt i Premium, og:
- Ubegrænset politik og godkendelsesworkflows
- Ubegrænsede budgetter pr. omkostningscenter
- Brugerdefinerede rapporter og indsigt
- Priser for virksomheder
- Opret brugerdefinerede integrationer
Inkluderet i alle planer
Uovertrufne rejsemuligheder
Få gratis adgang til en omfattende rejseoversigt
Ubegrænset antal brugere
Skab de mest effektive rejseprocesser for din virksomhed ved at tilføje et ubegrænset antal rejsende eller administratorer uden ekstra omkostninger.
Betal kun, når du booker
Du betaler kun for vores software i den måned, hvor du foretager en booking, uden skjulte gebyrer.
7* støtte
Vores #1 bedømte kundeserviceteam er til rådighed uanset din plan
Anbefalede tilføjelser
Fuld liste over funktioner
Spar op til 30% på dine forretningsrejser | Starter | Premium | Pro | |||
Få en god pris ved at booke fra verdens bredeste udvalg af rejsemuligheder | ||||||
Momsklare fakturaer | ||||||
Book fra TravelPerk's eksklusive priser | ||||||
Book din virksomheds forhandlede priser | ||||||
Service til forhandling af priser | ||||||
Book og administrer hele din rejse fra ét sted | ||||||
Fly, hoteller, tog, biler | ||||||
AirBnB | ||||||
Fleksibel booking af rejser
Tilføj fleksible muligheder til specifikke rejser mod et mindre gebyr, og få op til 80% af dine rejseudgifter tilbage
|
||||||
Administrer din virksomheds rejser mere effektivt | ||||||
Konsolideret fakturering | ||||||
Live kort over rejsende og kontoropdateringer
Se rejsendes placering, hvem der besøger dine kontorer og tilknyttede risici
|
||||||
Indstil og automatiser rejsepolitikker | 1 | 10 | Unlimited | |||
Processer for rejsegodkendelse
Hold styr på udgifterne med rejsegodkendelsesprocesser og -regler
|
1 | 10 | Unlimited | |||
Brugerroller
Giv medlemmer af dit team adgang til forskellige dele af TravelPerk, afhængigt af deres rolle.
|
Rejsende, administrator | Rejsende, administrator, travel manager, analytiker og gæst | Rejsende, administrator, travel manager, analytiker og gæst | |||
Få den indsigt, du skal bruge for at få mest muligt ud af dine rejseudgifter | ||||||
Organiser bookinger efter omkostningscenter eller brugerdefineret etiket | ||||||
Rejsebudgetter | 5 | Ubegrænset | ||||
Rejseindsigter og -rapporter |
Grundlæggende
Enkle rapporter om forbrug efter rejsende og sted
|
Avanceret
Modtag månedlige visuelle rapporter pr. afdeling, projekt osv.
|
Brugerdefineret
Ud over vores avancerede visuelle rapport i Premium kan du downloade de data, der er vigtige for dig, og oprette dine egne tilpassede rapporter.
|
|||
Brugerdefinerede felter | 2 | 12 | ||||
Få 7-stjernet support døgnet rundt, og sørg for, at rejsende er sikre på deres ture. | ||||||
Gratis, 7-stjernet, 24/7 kundeservice |
Kerne
Kontakt vores 7-stjernede in-house supportteam 24/7
|
Senior
Få hurtig adgang til vores seniormedarbejdere til enhver tid
|
Senior
Få hurtig adgang til vores seniormedarbejdere til enhver tid
|
|||
Information om rejsekrav
Træf sikrere og bedre bookingbeslutninger med opdateret risikorådgivning, mens du booker en rejse.
|
||||||
Risikoadvarsler for rejsende
Rejsende får advarsler i deres rejseplan, før og under deres rejser
|
||||||
Advarsler om rejserisici
Få opdateringer om, hvem der rejser hvornår, og bliv advaret om forstyrrelser, der påvirker rejsende og kommende rejser.
|
||||||
Concierge
Spørg os om noget i forbindelse med din rejse, som vores platform ikke tilbyder, så booker vi det, hvis vi kan.
|
||||||
Dedikeret kontoadministration | ||||||
Betal på den måde, der passer dig bedst | ||||||
Kreditkort | ||||||
Direkte debitering | ||||||
Fleksible betalingsmuligheder | ||||||
Opfyldning | ||||||
Forbind TravelPerk med enhver app på vores markedsplads | ||||||
Apps til udgifter
Brug mindre tid på at tjekke og jagte rejseudgifter ved at forbinde TravelPerk med dit udgiftssystem.
|
||||||
Brugeradministration/HR-apps
Skift eller opdater automatisk brugeroplysninger, godkendelseshierarkier og omkostningscentre direkte fra dit HR-system eller din identitetsudbyder.
|
Detaljer om brugere og omkostningscentre | Regler for godkendelse af rejser | ||||
Sikkerhed og single sign-on (SSO)
Gør det nemt for brugerne at logge ind - og øg sikkerheden med SSO
|
||||||
Apps til CO2-udledning | ||||||
Andre integrationer
Opret forbindelse til apps fra en række andre kategorier, f.eks. produktivitet, omsorgspligt
|
||||||
Tilpas dine arbejdsgange med vores udviklerværktøjer og API'er | ||||||
Åbne API'er
Byg din egen integration til vores API'er, og tilpas de data, der flyder til dine andre værktøjer.
|
||||||
Værktøjer til udviklere
Administrer API-nøgler og webhooks
|
||||||
Prøv gratis | Prøv gratis | Prøv gratis |
Ofte stillede spørgsmål
Vores rejseopgørelse, 24/7 rejsesupport og samlede udgiftssporing kan være nok for nogle små teams. Men hvis du vil bruge avancerede rapporteringsfunktioner, integrere TravelPerk direkte i din virksomheds workflows eller administrere mere end én rejsepolitik, ét budget eller ét omkostningscenter, skal du bruge vores Premium-abonnement.
Nej. Hvis du har brug for at oprette mere end én rejsepolitik, så rejsende kan booke til sig selv inden for politikken, skal du opgradere til vores Premium-plan.
Hvis du har brug for at konfigurere komplekse politikker for flere afdelinger eller drage fordel af vores prisforhandlingsservice, er Pro det rigtige valg.
Vi integrerer med alle større GDS-netværk samt lagerbeholdninger på tværs af internettet. Det betyder, at vi har adgang til alt, hvad dit rejsebureau har, plus Expedia, Booking.com, Skyscanner, Airbnb og meget mere. Dette lager er fuldt integreret med vores platform, så du kan søge, booke, betale, fakturere og rapportere alt sammen på ét sted uden nogensinde at blive omdirigeret.
Nej. Alle konti har samme adgang til verdens bedste rejselager.
Forskellen mellem disse konti er niveauet af corporate travel management-funktioner, men beholdningen er den samme.
Du kan booke lige så mange ture, som du vil, med Starter-planen. Du betaler ikke noget reservationsgebyr for de første fem ture i måneden. Fra den sjette tur og frem betaler du et reservationsgebyr på 5% pr. tur (minimumsgebyr på $/£/€2 pr. tur).
Premium- og Pro-kunder vil kun blive opkrævet, hvis de foretager en booking i løbet af måneden. Den månedlige pris vil være den samlede pris for ture ganget med bookinggebyret (minimumsgebyr på $/£/€2 pr. tur) plus det månedlige platformsgebyr.
Nej, du kan ikke betale ekstra for at booke Premium eller Pro på specifikke ture. Din virksomhed skal tilmelde sig en Premium- eller Pro-plan. Det betyder, at virksomheden som helhed får adgang til fantastiske funktioner som politikker og godkendelser, TravelCare-risikostyring og avancerede rapporter.
Med Free-planen betaler du med kreditkort eller direkte debitering på bookingtidspunktet. Premium- og Pro-planerne tilbyder mere fleksible betalingsmuligheder, herunder bank- og SEPA-overførsler eller vores top-up-betalingsmetode.
Ja, det er det! Med alles rejseoplysninger gemt i systemet gør TravelPerk det nemt at booke for andre. Selvfølgelig kan rejsende også booke rejser til sig selv og nemt sikre sig, at de holder sig inden for virksomhedens rejsepolitik. Executive assistants, office managers og travel managers elsker os for det (og meget mere).
Nej, du kan faktisk booke hele din rejse med TravelPerk – hoteller, lejligheder, tog, biler og endda gruppebookinger til teamevents! Og ud over at have adgang til tusindvis af kilder til hoteller, tillader vi også bookinger hos Airbnb. Integrationer med flere alternative indkvarteringskilder er på vej!
Ja, absolut! Vi kan hjælpe dig med at booke et firmaarrangement i Madrid eller en stor messe i London. Det store besvær med gruppebooking vil blive håndteret for dig fra ende til anden. Bemærk, at denne support kun er tilgængelig som en tillægstjeneste. Du kan læse mere om denne service her.
I Free-abonnementet er vores rejseassistenter ekstremt nemme at få fat på via e-mail og telefon (i modsætning til mange rejsebureauer eller kundesupport for andre bookingplatforme). Rejseassistenterne kan hjælpe dig med aflysninger, omlægninger og andre almindelige problemer. Med vores Premium- og Pro-abonnementer får du prioriteret support fra erfarne rejseagenter, som kan tage sig af særlige forespørgsler og gruppebookinger ud over kundeservice for din rejse.
Du har alle dine fakturaer samlet på ét sted og smarte rapporter i realtid for alle rejsedata. Vi integrerer med Expensify og mange andre udgiftsapps, så hver rejse, der bookes med TravelPerk, automatisk føjes til din Expensify-konto. Det betyder, at økonomiafdelingen kan se alt med det samme, og at du ikke behøver at jagte fakturaer igen.