Overskuelige priser, rejser på næste niveau.

Få gratis adgang til en omfattende rejseoversigt og vores #1 bedømte kundeserviceteam med alle vores planer.

Ændring af valuta: € EUR $ USD £ GBP $ CAD $ AUD $ SGD CHF
€ EUR $ USD £ GBP $ CAD $ AUD $ SGD CHF

Starter

$ £ $ AU$ S$ CHF Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis Gratis
/ trip

De første 5 bookinger hver måned, derefter 5% pr. booking*

Forenkle og konsolidere booking af forretningsrejser

Prøv gratis

Grundlæggende forretningsrejser:

  • Book alle dine forretningsrejser og indkvartering fra ét sted
  • Book fra en omfattende rejseoversigt
  • Konsolideret fakturering
  • Ubegrænset antal omkostningscentre
  • 1 arbejdsgang for politik og godkendelse
  • Information om rejserestriktioner og advarsler
  • Enkel rapportering af rejser
Se alle funktioner

Premium

$ £ $ AU$ S$ CHF €99/ M
+3%/ booking*
$99/ M
+3%/ booking*
£99/ M
+3%/ booking*
$149/ M
+3%/ booking*
AU$149/ M
+3%/ booking*
SGD$149/ M
+3%/ booking*
CHF99/ M
+3%/ booking*
/ trip

Brug mindre tid på at booke rejser, mens du kontrollerer udgifterne

Prøv gratis

Alt i Starter, og:

  • Spar op til 25% med momsklare fakturaer
  • 10 arbejdsgange for politik og godkendelse
  • Følg budgetter for op til 5 omkostningscentre
  • Concierge-tjenester til særlige ønsker
  • Integrationer med vores markedsplads-apps
  • Sikkert login for rejsende og automatiseret brugeropsætning
  • Tilføj fleksibel booking til specifikke ture (ekstra gebyrer gælder)
  • Brugerdefinerede felter
Se alle funktioner

Pro

$ £ $ AU$ S$ CHF €299/ M
+3%/ booking*
$299/ M
+3%/ booking*
£299/ M
+3%/ booking*
$399/ M
+3%/ booking*
AU$399/ M
+3%/ booking*
SGD$399/ M
+3%/ booking*
CHF299/ M
+3%/ booking*
/ trip

Brug avancerede værktøjer til at optimere dine rejsebudgetter, udgifter og processer

Prøv gratis

Alt i Premium, og:

  • Ubegrænset politik og godkendelsesworkflows
  • Ubegrænsede budgetter pr. omkostningscenter
  • Brugerdefinerede rapporter og indsigt
  • Priser for virksomheder
  • Opret brugerdefinerede integrationer
Se alle funktioner

Enterprise

Brugerdefineret
/ trip

Stort budget? Skræddersyede krav? Tal med os

Tal med en ekspert

Inkluderet i alle planer

Uovertrufne rejsemuligheder

Få gratis adgang til en omfattende rejseoversigt

Ubegrænset antal brugere

Skab de mest effektive rejseprocesser for din virksomhed ved at tilføje et ubegrænset antal rejsende eller administratorer uden ekstra omkostninger.

Betal kun, når du booker

Du betaler kun for vores software i den måned, hvor du foretager en booking, uden skjulte gebyrer.

7* støtte

Vores #1 bedømte kundeserviceteam er til rådighed uanset din plan

Fuld liste over funktioner

Spar op til 30% på dine forretningsrejser Starter Premium Pro
Få en god pris ved at booke fra verdens bredeste udvalg af rejsemuligheder
Momsklare fakturaer
Book fra TravelPerk's eksklusive priser
Book din virksomheds forhandlede priser
Service til forhandling af priser
Book og administrer hele din rejse fra ét sted
Fly, hoteller, tog, biler
AirBnB
Fleksibel booking af rejser
Tilføj fleksible muligheder til specifikke rejser mod et mindre gebyr, og få op til 80% af dine rejseudgifter tilbage
Administrer din virksomheds rejser mere effektivt
Konsolideret fakturering
Live kort over rejsende og kontoropdateringer
Se rejsendes placering, hvem der besøger dine kontorer og tilknyttede risici
Indstil og automatiser rejsepolitikker 1 10 Unlimited
Processer for rejsegodkendelse
Hold styr på udgifterne med rejsegodkendelsesprocesser og -regler
1 10 Unlimited
Brugerroller
Giv medlemmer af dit team adgang til forskellige dele af TravelPerk, afhængigt af deres rolle.
Rejsende, administrator Rejsende, administrator, travel manager, analytiker og gæst Rejsende, administrator, travel manager, analytiker og gæst
Få den indsigt, du skal bruge for at få mest muligt ud af dine rejseudgifter
Organiser bookinger efter omkostningscenter eller brugerdefineret etiket
Rejsebudgetter 5 Ubegrænset
Rejseindsigter og -rapporter
Grundlæggende
Enkle rapporter om forbrug efter rejsende og sted
Avanceret
Modtag månedlige visuelle rapporter pr. afdeling, projekt osv.
Brugerdefineret
Ud over vores avancerede visuelle rapport i Premium kan du downloade de data, der er vigtige for dig, og oprette dine egne tilpassede rapporter.
Brugerdefinerede felter 2 12
Få 7-stjernet support døgnet rundt, og sørg for, at rejsende er sikre på deres ture.
Gratis, 7-stjernet, 24/7 kundeservice
Kerne
Kontakt vores 7-stjernede in-house supportteam 24/7
Senior
Få hurtig adgang til vores seniormedarbejdere til enhver tid
Senior
Få hurtig adgang til vores seniormedarbejdere til enhver tid
Information om rejsekrav
Træf sikrere og bedre bookingbeslutninger med opdateret risikorådgivning, mens du booker en rejse.
Risikoadvarsler for rejsende
Rejsende får advarsler i deres rejseplan, før og under deres rejser
Advarsler om rejserisici
Få opdateringer om, hvem der rejser hvornår, og bliv advaret om forstyrrelser, der påvirker rejsende og kommende rejser.
Concierge
Spørg os om noget i forbindelse med din rejse, som vores platform ikke tilbyder, så booker vi det, hvis vi kan.
Dedikeret kontoadministration
Betal på den måde, der passer dig bedst
Kreditkort
Direkte debitering
Fleksible betalingsmuligheder
Opfyldning
Forbind TravelPerk med enhver app på vores markedsplads
Apps til udgifter
Brug mindre tid på at tjekke og jagte rejseudgifter ved at forbinde TravelPerk med dit udgiftssystem.
Brugeradministration/HR-apps
Skift eller opdater automatisk brugeroplysninger, godkendelseshierarkier og omkostningscentre direkte fra dit HR-system eller din identitetsudbyder.
Detaljer om brugere og omkostningscentre Regler for godkendelse af rejser
Sikkerhed og single sign-on (SSO)
Gør det nemt for brugerne at logge ind - og øg sikkerheden med SSO
Apps til CO2-udledning
Andre integrationer
Opret forbindelse til apps fra en række andre kategorier, f.eks. produktivitet, omsorgspligt
Tilpas dine arbejdsgange med vores udviklerværktøjer og API'er
Åbne API'er
Byg din egen integration til vores API'er, og tilpas de data, der flyder til dine andre værktøjer.
Værktøjer til udviklere
Administrer API-nøgler og webhooks
Prøv gratis Prøv gratis Prøv gratis

Ofte stillede spørgsmål

Er Starter-planen nok til mit team?

Vores rejseopgørelse, 24/7 rejsesupport og samlede udgiftssporing kan være nok for nogle små teams. Men hvis du vil bruge avancerede rapporteringsfunktioner, integrere TravelPerk direkte i din virksomheds workflows eller administrere mere end én rejsepolitik, ét budget eller ét omkostningscenter, skal du bruge vores Premium-abonnement.

Kan jeg få flere rejseforsikringer i Starter-planen?

Nej. Hvis du har brug for at oprette mere end én rejsepolitik, så rejsende kan booke til sig selv inden for politikken, skal du opgradere til vores Premium-plan.

Hvis du har brug for at konfigurere komplekse politikker for flere afdelinger eller drage fordel af vores prisforhandlingsservice, er Pro det rigtige valg.

Hvad betyder omfattende lagerbeholdning?

Vi integrerer med alle større GDS-netværk samt lagerbeholdninger på tværs af internettet. Det betyder, at vi har adgang til alt, hvad dit rejsebureau har, plus Expedia, Booking.com, Skyscanner, Airbnb og meget mere. Dette lager er fuldt integreret med vores platform, så du kan søge, booke, betale, fakturere og rapportere alt sammen på ét sted uden nogensinde at blive omdirigeret.

Får Premium- og Pro-konti bedre lagerbeholdning?

Nej. Alle konti har samme adgang til verdens bedste rejselager.
Forskellen mellem disse konti er niveauet af corporate travel management-funktioner, men beholdningen er den samme.

Hvor mange rejser kan jeg booke med Starter-planen?

Du kan booke lige så mange ture, som du vil, med Starter-planen. Du betaler ikke noget reservationsgebyr for de første fem ture i måneden. Fra den sjette tur og frem betaler du et reservationsgebyr på 5% pr. tur (minimumsgebyr på $/£/€2 pr. tur).

Hvor meget koster Premium- og Pro-planerne?

Premium- og Pro-kunder vil kun blive opkrævet, hvis de foretager en booking i løbet af måneden. Den månedlige pris vil være den samlede pris for ture ganget med bookinggebyret (minimumsgebyr på $/£/€2 pr. tur) plus det månedlige platformsgebyr.

Kan jeg bare betale det ekstra gebyr for at tilføje Premium- eller Pro-funktioner til en bestemt rejse?

Nej, du kan ikke betale ekstra for at booke Premium eller Pro på specifikke ture. Din virksomhed skal tilmelde sig en Premium- eller Pro-plan. Det betyder, at virksomheden som helhed får adgang til fantastiske funktioner som politikker og godkendelser, TravelCare-risikostyring og avancerede rapporter.

Hvordan betaler min virksomhed?

Med Free-planen betaler du med kreditkort eller direkte debitering på bookingtidspunktet. Premium- og Pro-planerne tilbyder mere fleksible betalingsmuligheder, herunder bank- og SEPA-overførsler eller vores top-up-betalingsmetode.

Kan jeg bestille rejser til en anden?

Ja, det er det! Med alles rejseoplysninger gemt i systemet gør TravelPerk det nemt at booke for andre. Selvfølgelig kan rejsende også booke rejser til sig selv og nemt sikre sig, at de holder sig inden for virksomhedens rejsepolitik. Executive assistants, office managers og travel managers elsker os for det (og meget mere).

Er denne platform kun til booking af flyrejser?

Nej, du kan faktisk booke hele din rejse med TravelPerk – hoteller, lejligheder, tog, biler og endda gruppebookinger til teamevents! Og ud over at have adgang til tusindvis af kilder til hoteller, tillader vi også bookinger hos Airbnb. Integrationer med flere alternative indkvarteringskilder er på vej!

Kan TravelPerk hjælpe os med at booke grupperejser?

Ja, absolut! Vi kan hjælpe dig med at booke et firmaarrangement i Madrid eller en stor messe i London. Det store besvær med gruppebooking vil blive håndteret for dig fra ende til anden. Bemærk, at denne support kun er tilgængelig som en tillægstjeneste. Du kan læse mere om denne service her.

Hvilke problemer kan Customer Care hjælpe mig med?

I Free-abonnementet er vores rejseassistenter ekstremt nemme at få fat på via e-mail og telefon (i modsætning til mange rejsebureauer eller kundesupport for andre bookingplatforme). Rejseassistenterne kan hjælpe dig med aflysninger, omlægninger og andre almindelige problemer. Med vores Premium- og Pro-abonnementer får du prioriteret support fra erfarne rejseagenter, som kan tage sig af særlige forespørgsler og gruppebookinger ud over kundeservice for din rejse.

Hvordan fungerer udgiftsrapporteringen?

Du har alle dine fakturaer samlet på ét sted og smarte rapporter i realtid for alle rejsedata. Vi integrerer med Expensify og mange andre udgiftsapps, så hver rejse, der bookes med TravelPerk, automatisk føjes til din Expensify-konto. Det betyder, at økonomiafdelingen kan se alt med det samme, og at du ikke behøver at jagte fakturaer igen.