Landing jobs

75% Sparet tid
30 Månedlige ture
30 Internationale kontorer
Industri
Teknologi
Medarbejdere
17
Hovedkvarter
Lisbon

Booking af fly og indkvartering til 30 hovedtalere på samme tid

Landing.Jobs er en kandidatdrevet rekrutteringsplatform, der giver det bedste match mellem teknologiprofessionelle og virksomheder. Som en karrieremarkedsplads, der bruger en mere progressiv tilgang til at guide jobsøgende gennem deres karrierevej og give dem en bedre oplevelse, er Landing.Jobs hurtigt ved at blive førende inden for sin niche.

Det er svært for mig at vælge én favorit ting ved TravelPerk: At have alt på én platform, stor brugervenlighed, lethed til at administrere rejser på ét enkelt sted er alle fantastiske - jeg elsker dem alle.

Rhaica Silva, HR-manager hos Landing.jobs

Før TravelPerk: Svært at administrere rejser for eksterne foredragsholdere

Hvert år arrangerer virksomheden Landing.careers, en af Europas hurtigst voksende festivaler, som ud over workshops, networking og fester også byder på 30 internationale hovedtalere. At organisere rejsearrangementer for disse travle industriledere, der er spredt over hele verden, er en kæmpe udfordring, som det typisk tager en hel måned at gennemføre.

Rhaica Silva er HR-manager hos Landing.jobs. En stor del af hendes rolle består i at administrere forretningsrejser og være kontaktperson for eventuelle rejsenødsituationer. Tidligere bookede de rejser på forskellige hjemmesider og forsøgte derefter at holde styr på hver booking manuelt via e-mails og Excel-regneark, men processen blev for kompleks. Det var især svært at styre rejserne til jobfestivalen, da hun skulle finde passende datoer og booke fly og hotel til alle 30 talere på samme tid. Endeløse rejseændringer, rejsepræferencer, kommunikationsproblemer og anmodninger i sidste øjeblik fra talerne gjorde det endnu mere kompliceret at booke deres fly og hotelophold. Og når arrangementet var overstået, måtte hun også jagte hver enkelt taler for at få fat i deres fakturaer og udgiftsrapporter.

Det var en kompliceret proces, der tog alt for meget tid. Vi vidste, at der var en bedre måde.

Rhaica Silva, HR-manager hos Landing.jobs

Gå ind på TravelPerk

"I starten af året begyndte Rhaica at bruge TravelPerk på prøvebasis til arrangementet for at flyve talere ind og booke deres indkvartering. Hvordan gik det? Som hendes kollega Andreia dos Reis, Marketing Manager, påpeger: "Under festivalen var TravelPerk vores redning".

I kølvandet på arrangementets succes var det en nem beslutning for Rhaica at udvide brugen af TravelPerk til hele virksomheden. Nu kan alle i virksomheden selv vælge deres foretrukne flyrejse, og hun skal bare godkende rejsen i TravelPerk-appen. Desuden er fakturering også blevet meget lettere, da udgiftsrapporter gemmes på den samme platform.

Rhaica elsker selvfølgelig den nye proces, da den fjerner en masse arbejde fra hendes bord og giver hende mulighed for at være mere "rejseansvarlig" og administrere reglerne, ikke de faktiske bookinger.

Men det, hun især kan lide, er, at hun nu kan stole på TravelPerks fremragende kundesupport til at tage sig af eventuelle nødsituationer i forbindelse med rejser.

En sand historie: Når en taler springer fra i sidste øjeblik...

På en stegende varm dag i Lissabon i maj sidste år fejrede Rhaica i stilhed, at hun endelig havde fået bekræftet rejseplanerne for alle 30 hovedtalere til den 3. årlige Landing.careers Festival. Hun glædede sig til at nyde begivenheden og derefter tage en velfortjent ferie. Pludselig kontaktede en af hovedtalerne fra Brasilien hende to dage før arrangementet og bakkede ud!

Nu stod Rhaica tilbage med en dyr interkontinental flybillet, som hun ikke kunne bruge. Hun vidste, at det ville blive surt, men hun måtte prøve at bede flyselskabet om en refundering eller en kreditering til en fremtidig flyvning. Efter at have spildt fire timer i telefonen og være blevet sendt rundt fra den ene værdiløse kundeservicemedarbejder til den anden, fortalte de hende, at billetten ville blive annulleret.

Alle hader at ringe til flyselskabernes kundeservice. Jeg er overbevist om, at de gør det så smertefuldt som muligt bare for at afskrække folk fra at ringe til dem. Heldigvis kan jeg nu regne med TravelPerks fantastiske team til at løse alle flyproblemer, uanset om det er aflysninger, opgraderinger eller sidste øjebliks bookinger.

Resultater: Vi reducerede processen med at booke og flyve talere ind fra 1 måned til 1 uge.

Sammenfattende var Rhaica i stand til at reducere den tid, det tog at booke rejsearrangementer for 30 internationale talere, fra over en måned til kun en uge. Hundredvis af e-mails er blevet sparet, da de rejsende selv vælger deres foretrukne muligheder.

Derudover er der ikke behov for at indsamle fakturaer, da de automatisk gemmes på TravelPerk-platformen.

Frem for alt kan Rhaica nu slappe af, da hun ikke længere er den eneste kontaktperson for 30 internationalt anerkendte keynote speakers. Med TravelPerk har hun nu et stærkt supportteam i ryggen i tilfælde af nødsituationer og nogen til at foretage de forfærdelige opkald til flyselskabets kundesupport.

Sammenfattende var Rhaica i stand til at reducere den tid, det tog at booke rejsearrangementer for 30 internationale talere, fra over en måned til kun en uge. Hundredvis af e-mails er blevet sparet, da de rejsende selv vælger deres foretrukne muligheder.

Derudover er der ikke behov for at indsamle fakturaer, da de automatisk gemmes på TravelPerk-platformen. Frem for alt kan Rhaica nu slappe af, da hun ikke længere er den eneste kontaktperson for 30 internationalt anerkendte keynote speakers. Med TravelPerk har hun nu et stærkt supportteam i ryggen i tilfælde af nødsituationer og nogen til at foretage de forfærdelige opkald til flyselskabets kundesupport.