← Tilbage til bloggen

De 20 bedste softwareværktøjer til rejseadministration i 2023

21 nov 2023 20 MIN LÆSNING

Bragt til dig af TravelPerk, den førende platform for forretningsrejser.

>
Hjem>Ressourcer til virksomhedsrejser>Blog>De 20 bedste softwareværktøjer til rejseadministration i 2023

Software til rejseadministration er ikke længere kun for store virksomheder. Små og mellemstore virksomheder oplever store fordele, når de booker og administrerer rejser med software, der er designet til virksomheder, i stedet for at booke på forbrugersider og derefter kæmpe for at finde fakturaerne....

Uanset om du har brugt rejseadministrationssoftware længe, eller du undersøger denne softwarekategori for første gang, dækker vi alt, hvad du har brug for at vide om de vigtigste funktioner, leverandørmuligheder og markedet som helhed.

Læs videre for at finde ud af, hvad markedets bedste rejseadministrationsfirmaer er, når det gælder bestilling af forretningsrejser samt sporing og rapportering af rejseudgifter Vi har også inkluderet et afsnit med nyttige add-ons og ekstra rejseadministrationsværktøjer, der kan forbedre bookingprocessen for forretningsrejser og rejseoplevelsen samt hjælpe med dataanalyse.

Hvad er software til rejseadministration?

Rejseadministrationssoftware bruges til at booke rejser, administrere kommende rejser og spore og rapportere om tidligere rejser. Andre vigtige funktioner og anvendelser omfatter automatisering af virksomhedens rejsepolitikker og muligheden for at konsolidere rejsefakturaer og leverandører.

Den gamle måde for små virksomheder: Medarbejderne læser virksomhedens rejsepolitiki en PDF-fil eller på en intern wiki, bruger en hjemmeside til at booke deres rejse og skal så have refunderet

Den gamle måde for store virksomheder: Brug forretningsrejseselskaber eller rejsesoftware med store avancer, provisioner og gebyrer for supportopkald.

Den NYE måde (for virksomheder af enhver størrelse): Medarbejderne booker selv ved hjælp af virksomhedens rejsebookingværktøjer, der virksomhedens rejsepolitik (for at blokere eller kræve godkendelse for rejser uden for politikken). Softwaren indeholder også virksomhedens betalingsoplysninger, så ingen refusioner er nødvendige!

Den bedste software til rejseadministration

De fleste rejsesoftware hjælper dig med at spore og rapportere om udgifter, så du kan træffe budgetbeslutninger, men inkluderer ikke alt det, du har brug for til skatte- og regnskabsmæssige formål.

Selvom software til administration af rejsebookinger bør integreres med dit udgiftssystem, er det separate værktøjer Derfor har vi opdelt vores softwareanbefalinger i dem, der hjælper dig med at administrere rejser, og dem, der hjælper dig med at rapportere om udgifter, samt ekstra værktøjer og add-ons til forretningsrejser, der kan forbedre din rejseoplevelse.

Bookingværktøjer til administration af forretningsrejser

TravelPerk

Book alle aspekter af din forretningsrejse i TravelPerk-appen

TravelPerk tilbyder verdens største rejsebeholdning sammen med stærke funktioner til rejseadministration. Det hjælper rejsende og ledere med nemt at booke rejser til sig selv og andre inden for rammerne af deres politik.

Her er nogle af de bedste funktioner og vurderinger af TravelPerk:

  • Branchens førende rejseliste: Find de bedste rejsemuligheder for din virksomhed, herunder flyrejser, togbilletter, billeje og meget mere.
  • Fleksible rejser: Få op til 80% af prisen tilbage for afbestilte rejser, når du booker med FlexiPerk.
  • CO2-kompensation: Kompensér din CO2-udledning med TravelPerks GreenPerk, der administreres af et dedikeret bæredygtighedsteam.
  • 24/7 support: Få support på 15 sekunder eller mindre, når du er på forretningsrejse, så dine medarbejdere aldrig bliver ladt i stikken.
  • G2-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 1418 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.8 / 5, baseret på 376 anmeldelser
  • Prisfastsættelse: TravelPerk tilbyder fire planer med forskellige funktioner:
    • Starter: de første fem bookinger hver måned er gratis
    • Premium: $99/måned + 3% pr. booking
    • Pro: $299/måned + 3% pr. booking
    • Enterprise: tilpassede priser
  • Understøttede sprog: Tysk, engelsk, fransk, spansk

TravelPerk giver også ejere af rejsebudgetter og økonomiteams alle de funktioner, de har brug for: sporing af rejseudgifter, udgiftsrapportering og integrationer samt indsigt i compliance. Værktøjet er toprangeret af rejsende og administratorer.

Desuden tilbyder TravelPerk en gratis software til forretningsrejser, som er ideel for de virksomheder, der ønsker adgang til et værktøj i topkvalitet uden ekstra omkostninger.

Se, hvordan du sparer penge på forretningsrejser

Please use a valid company email

Salestrip

Salestrip kan være en god mulighed for software til forretningsrejser for salgsteams og konsulenter, der bruger Salesforce. Det giver dig mulighed for at spore og administrere rejser på CRM-niveau, så du kan tildele rejser til forskellige kundekonti.

  • OCR-kvitteringsscanning: Fang kvitteringer, og indsend udgiftsafregninger, mens du er på farten.
  • Konfigurerbare regler for politikker og godkendelsesprocesser: Brug dit eksisterende Salesforce-godkendelseshierarki, og godkend på farten eller på kontoret.
  • Udgifter for ikke-ansatte: gør det muligt for vikarer og andre ikke-ansatte at indsende udgifter hurtigt og nemt.
  • G2-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 16 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.8 / 5, baseret på 13 anmeldelser
  • Prisfastsættelse: Du kan vælge mellem to planer:
    • Start: $9/bruger/måned
    • Plus: $15/bruger/måned
  • Understøttede sprog: Engelsk

Flightfox

Laptop travel app

Hvis du godt kan lide oplevelsen af at bruge et rejsebureaus tjenester til erhvervsrejser, men du også gerne vil have moderne software til det, så er Flightfox måske noget for dig. Flightfox er en software til administration af rejsebureauer, der giver et onlineværktøj, hvor du kan gennemgå kommende rejser, downloade udgiftsrapporter osv.

  • Miles og opgraderinger: Maksimer dine loyalitetsfordele med hver rejse og transaktion.
  • Ændringer med ét klik: Ikke mere frem og tilbage med hoteller eller flyselskaber - Flightfox håndterer alle ændringer og aflysninger.
  • Maksimal besparelse: platformens dybe tekniske analyse slår detailpriserne.
  • G2-vurdering: 4/5, baseret på 3 anmeldelser
  • Capterra rating: ingen tilgængelige ratings
  • Prisfastsættelse: Du kan vælge mellem tre planer:
    • Opstart: gratis
    • Virksomheder: $100/måned
    • Enterprise: $250/måned
  • Understøttede sprog: Engelsk

Airbnb for Work

airbnb for work platform

Selvom det ikke fungerer som en komplet stand-alone rejsehåndteringsløsning, tilbyder Airbnb for Work de funktioner, som virksomheder har brug for for sikkert og nemt at lade deres rejsende bo hos Airbnb til forretningsrejser, herunder strømlinet betaling og integration af plejepligt. Husk, at nogle rejseadministrationsplatforme (som TravelPerk) giver dig mulighed for at booke med Airbnb for Work.

  • Airbnb-oplevelser: Hjælp dit team med at få interessante oplevelser, når de er på forretningsrejse.
  • Rejsedashboard: Kontakt medarbejderne, mens de rejser, og fjern udgiftsrapporter med Airbnb for Work-dashboardet.
  • Mange indkvarteringsmuligheder: Vælg mellem boliger, boutiquehoteller, unikke ophold og meget mere til dine rejsende medarbejdere.
  • G2-vurdering: ingen tilgængelige vurderinger
  • Capterra rating: ingen tilgængelige ratings
  • Priser: ingen tilgængelige oplysninger
  • Understøttede sprog: Over 50 sprog, herunder engelsk, arabisk, hollandsk, fransk, tysk, italiensk, japansk, koreansk, russisk og spansk.

Tools for managing travel expenses

Payhawk

Payhawk er den førende løsning inden for udgiftsstyring, og det er også en go-to for firmakort og udgiftsstyring. Det gør det muligt for virksomheder at automatisere manuelle processer, maksimere effektiviteten og fremskynde forretningsudvidelsen gennem en række løsninger - herunder fakturahåndtering, regningsbetalinger og styring af tilbagevendende indtægter.

  • Regnskabsdata: Opret omkostningscentre, kategorier og moms i Payhawk. 
  • Digitaliseret bogføring: Udnyt en kraftfuld OCR med maskinlæring, der lærer af dine input for at automatisere manuel indtastning af data.
  • Op til 250.000 USD: kvalificer dig til kreditgrænser på op til 250.000 USD baseret på en vurdering.
  • G2-vurdering: 4.4 / 5, baseret på 107 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.8 / 5, baseret på 4 anmeldelser
  • Prisfastsættelse: Du kan vælge mellem tre planer - Premium Cards, All-In-One Spend og Enterprise Suite - med forskellige funktioner, kontakt os for et tilbud.
  • Understøttede sprog: Bulgarsk, tysk, engelsk, fransk, italiensk, hollandsk, spansk

Payhawk er integreret med TravelPerk, så forretningsrejsende nemt kan holde styr på rejseudgifter og fakturaer. Det giver dig og dit team en mere effektiv håndtering af rejseudgifter.

Brex

Brex corporate card

Brex er et firmakreditkort, der er godt til både nystartede og etablerede virksomheder. Det tilbyder højere grænser end de fleste kort, bedre belønninger, og det gør det nemt at spore og administrere udgifter på tværs af alle kategorier, herunder rejser.

  • Finansiel modellering: Pry, Brex' finansielle planlægningsplatform, gør det nemt for stiftere at administrere budgetter, ansættelsesplaner, finansielle modeller og landingsbaner.
  • Globalt forbrug: Brug i mere end 100 lande med dit Brex-kort.
  • Indsendelse af kvitteringer via Whatsapp: Få Brex-beskeder og indsend kvitteringer gratis via Whatsapp.
  • G2-vurdering: 4.7 / 5, baseret på 912 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 123 anmeldelser
  • Prisfastsættelse: Kontakt salgsafdelingen for priser
  • Understøttede sprog: Engelsk

Spendesk

Med software til udgiftsstyring og et kreditkorttilbud hjælper Spendesk virksomheder med at spore og kontrollere udgifter. Virksomheder kan få indsigt i alle udgifter i realtid, som nemt kan sorteres og kategoriseres for at hjælpe med budgetbeslutninger.

  • 7-i-1-løsning til udgiftsstyring: firmakort, udgifter, fakturaer, regnskab, godkendelser, budgetter og udgiftsrapporter i én forenklet stak. 
  • Udgiftsrapporter: nøjagtige og rettidige udgiftsrapporter i et enkelt interface.
  • Regnskabsautomatisering: Automatiser momsudtræk, tildeling af udgiftskonti og afstemning af kvitteringer.
  • G2-vurdering: 4.7 / 5, baseret på 345 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.8 / 5, baseret på 203 anmeldelser
  • Priser: Kontakt salgsafdelingen for at tale om de tre tilgængelige planer - Starter, Essentials og Scale.
  • Understøttede sprog: Tysk, engelsk, fransk, italiensk, spansk

Spendesk kan også integreres med TravelPerk, så du kan forene din rejseadministrationsløsning med din udgiftshåndteringsløsning og få omfattende rejseadministration og automatisering af udgiftsdata.

Ramp

Ramp er en populær software til udgiftsstyring og regnskabsautomatisering, der bruges af både små og store virksomheder. Det tilbyder fysiske og virtuelle kort til udgifter og en omfattende platform til at kontrollere, analysere og optimere udgifter. 

Og de mere end 1000 integrationer gør det til et godt værktøj at føje til din tech stack. For eksempel kan Ramp integreres med TravelPerk, så dine medarbejdere nemt kan booke forretningsrejser og administrere rejseudgifter. 

  • Brandede kort: personliggør dine firmakort med din branding. Fyld kortene op med præcise beløbsgrænser, så politikken overholdes 100 %.
  • Kvitteringsindsamling: øjeblikkelig kvitteringsindsamling via dybe integrationer med Gmail, Lyft eller Amazon Business og nem medarbejderkodning via SMS eller e-mail.
  • Automatiseret indtastning af data til betaling af regninger: Regninger tilknyttes hovedbogskategorier, og eventuelle manglende betalingsoplysninger indsamles automatisk fra leverandørerne. 
  • G2-vurdering: 4.7 / 5, baseret på 975 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.9 / 5, baseret på 40 anmeldelser
  • Prisfastsættelse: Kontakt salgsafdelingen for priser

Understøttede sprog: Engelsk

Fyle

fyle platform

Ud over firmakort og mobil udgiftsafregning har Fyle robuste funktioner til udgiftsstyring, herunder godkendelsesworkflows, udgiftsanalyser og forskud på rejseudgifter.

  • Papirløse udgifter: Slip for at bruge utallige timer på at verificere data, jagte kvitteringer og krydstjekke uklare udgiftsbilag. 
  • Bygget til hele teamet: omfattende værktøjer til økonomiansvarlige og en ubesværet oplevelse for medarbejderne.
  • Afsløring af svindel: Tjek for svindel (fiktive, overdrevne udgifter), tvivlsomme forhandlere, dubletter, weekend- eller ferieudgifter eller usædvanlige udgifter.
  • G2-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 947 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 144 anmeldelser
  • Prisfastsættelse: Vælg mellem tre planer:
    • Standard: $8,99/bruger/måned
    • Virksomhed: $14.99/bruger/måned
    • Virksomhed: Tilpasset prisfastsættelse
  • Understøttede sprog: Engelsk

Fyle er integreret med TravelPerk, så du kan administrere dine rejser og udgifter på en virkelig sammenhængende måde. Hver gang du bruger TravelPerk, oprettes der automatisk en tilsvarende refunderbar udgift i Fyle, hvilket gør administrationen af rejseudgifter til en leg.

Yokoy

Yokoys software til udgiftssporing gør det nemt for mellemstore og store virksomheder at spore, indsende og refundere udgifter. Platformen bruger kunstig intelligens til automatisk at udtrække information og udfylde udgiftsformularer, herunder validering og tilbagebetaling af moms samt finde outliers og identificere mulig svindel.

  • Indsigt, der kan handles på: fuld gennemsigtighed og omfattende indsigt i forbrug i realtid.
  • Individuelle procesflow: Opsæt dine egne godkendelsesflow, og håndhæv interne politikker samt lokale skattelove og -regler.
  • Kreditorløsning: en problemfri og fuldautomatisk kreditorproces.
  • G2-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 3 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 16 anmeldelser
  • Priser: ingen prisoplysninger tilgængelige
  • Understøttede sprog: Tysk, engelsk, fransk, italiensk, kinesisk (forenklet)

Yokoy kan også integreres med TravelPerk, så alle data om dine rejseudgifter automatisk eksporteres til udgiftshåndteringsløsningen. Det er hurtigt og nemt at sætte op og sikrer, at du har alle de værktøjer, du har brug for til omfattende rapportering og styring af rejseudgifter.

Divvy

Denne spend management-løsning er designet til virksomheder i alle størrelser og inkluderer smarte firmakort, der gør det nemt at spore, kategorisere og rapportere virksomhedens indkøb. Divvys gratis værktøj giver virksomheder mulighed for at oprette budgetter, spore udgifter og generere virtuelle kreditkort til at administrere abonnementer.

  • Notifikationer om godkendelse af udgifter: Få en push-notifikation for at give den første godkendelse eller afvise medarbejderens anmodning om refusion med en note.
  • Kategoriser transaktioner automatisk: Indstil kort-, forhandler-, budget- og brugerregler for at kategorisere transaktioner.
  • Synlighed på flere platforme: Spor, administrer og kontroller alle de måder, din virksomhed bruger penge på, på ét sted.
  • G2-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 459 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.7 / 5, baseret på 397 anmeldelser
  • Priser: Gratis, altid.
  • Understøttede sprog: Engelsk

Divvy Travel, drevet af TravelPerk, giver små og mellemstore virksomheder i USA en centraliseret portal, hvor de nemt kan booke, administrere og rapportere om rejser. Den smidige API-integration giver nem betjening og enkel opsætning.

Expensya

Expensyas software gør det nemt for virksomheder at administrere deres daglige udgifter, fra kontoromkostninger til forretningsrejser. Løsningen hjælper med at strømline udgiftsrapporteringsprocesser takket være regnskabsautomatisering, selvadministrerede udgifter, dedikerede muligheder for dagpenge, intelligent validering og kontrol, smart genkendelsesteknologi og integration med en bred vifte af softwareløsninger.

  • Sikre data: en helt papirløs proces, der er perfekt til sikkerhed og compliance.
  • Selvlærende teknologi: OCR-kvitteringsindsamlingsværktøjet lærer, når du uploader flere og flere kvitteringer for at sikre nøjagtig datahåndtering.
  • Support fra eksperter: 24/7 support og hurtig adgang til vigtig information.
  • G2-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 108 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.4 / 5, baseret på 378 anmeldelser
  • Prisfastsættelse: Expensya tilbyder tre planer:
    • Start: 6,99 €/måned/session
    • Guld: 9,99 €/måned/session
    • Enterprise: tilpassede priser
  • Understøttede sprog: Tysk, engelsk, fransk, italiensk, hollandsk, polsk, portugisisk, spansk

Fra betaling til refusion automatiserer Expensya hvert trin i processen til styring af forretningsudgifter for alle virksomheder, uanset deres størrelse eller sektor. Desuden kan Expensya integreres med TravelPerk, så alle rejseudgifter kan centraliseres og konsolideres på en enkelt platform.

Circula

Denne intelligente app til medarbejderudgifter tilbyder en nem måde at spore rejseudgifter, godtgørelser og andre ekstraudgifter på. Ved at reducere manuel indtastning og kontrol hjælper Circula virksomheder med at spare tid og overholde politikker og regler. Der findes også en mobilapp, så medarbejderne nemt kan rapportere deres udgifter og indsende fakturaer, så alt kan behandles digitalt.

  • Personalegoder: Styrk din employer branding med moderne og skatteoptimerede personalegoder - såsom frokostordning, internetordning og afslapningsordning.
  • Tilpassede godkendelsesflow: Opret avancerede godkendelseslogikker baseret på din organisationsstruktur, omkostningscentre og projekter.
  • G2-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 154 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 62 anmeldelser
  • Prisfastsættelse: Vælg mellem tre planer:
    • Basis: €10/licens/måned
    • Professionel: €15/licens/måned
    • Enterprise: tilpassede priser
  • Understøttede sprog: Tjekkisk, tysk, engelsk, hollandsk, slovakisk, spansk

Du kan også integrere Circula med TravelPerk for at oprette rejseafregninger på et øjeblik og refundere medarbejdernes udgifter i forbindelse med forretningsrejser. På den måde kan din virksomhed sikre, at løndataene beregnes ud fra reelle rejsedata.

Husk: Uanset hvilken software til rejseadministration og udgiftsstyring du vælger, skal du sørge for, at den kan integreres med din eksisterende softwarestak.

Andre interessante værktøjer og tilføjelser

Rocketrip

Rocketrips platform giver virksomheder mulighed for at kontrollere deres rejseomkostninger ved at opmuntre medarbejderne til at træffe smartere valg. Værktøjet kan forudsige omkostningerne ved hver rejse, anbefale pengebesparende rejsemuligheder og belønne medarbejdere, der bruger mindre. Rocketrip er ikke en erstatning for nogen bookingplatform til firmarejser, men er beregnet til at blive brugt sammen med for at øge besparelserne.

  • Rapporteringsdashboard: rapporter om besparelser, bookinger og adfærdsdata i realtid sammen med brugertilpassede forbrugsadvarsler og oplysninger om rejsendes sikkerhed.
  • Dedikeret support: Få support af høj kvalitet fra Rocketrips dygtige supportteam.
  • Forudsig omkostningerne: Teknologien forudsiger en Price to Beat for hver rejseplan, baseret på din organisations unikke rejsepolitik, udgifter før rejsen og markedspriser i realtid.
  • G2-vurdering: 4.3 / 5, baseret på 10 anmeldelser
  • Capterra-vurdering: ingen anmeldelser tilgængelige
  • Priser: ingen prisoplysninger tilgængelige
  • Understøttede sprog: Engelsk

Tripkicks

Denne add-on giver indsigt og advarsler om rejser, som hjælper med at øge besparelser og forbedre den samlede rejseoplevelse. Fra sundheds- og sikkerhedsadvarsler til COVID-19-information samt en mulighed, der præsenterer billigere alternativer, kan Tripkicks helt sikkert forbedre din oplevelse som forretningsrejsende. 

  • Motivatorer: motiver rejsende til at træffe specifikke beslutninger eller ændre eksisterende adfærd med udgiftsmål og incitamenter.
  • Rejseindsigt: Giv rejsende alle de vigtige oplysninger, de har brug for, for at være bedre forberedt, før de booker deres rejse.
  • G2-vurdering: ingen anmeldelser tilgængelige
  • Capterra-vurdering: ingen anmeldelser tilgængelige
  • Prisfastsættelse: Tripkicks tilbyder en gratis plan samt to betalte planer:
    • Premium: $29/bruger/måned
    • Pro: $49/bruger/måned
  • Understøttede sprog: Engelsk

Traxo

Traxo tilbyder dataaggregerings- og intelligensløsninger, som gør det lettere at revidere, undgå datalækager, identificere besparelsesmuligheder og optimere en virksomheds erhvervsrejseprogram. Værktøjet giver travel managers mulighed for virkelig at holde styr på alle deres virksomheds rejseaktiviteter.

  • Skab besparelser: med datastøttet prissikring, reshopping og løbende indkøb af leverandører.
  • Synkroniser dine tjenester: Forbedr produktiviteten ved at automatisere arbejdsgange og automatisk dele dine rejsedata.
  • Duty of care-løsning: komplet duty of care-dækning uden blinde vinkler, uanset hvor medarbejderne booker.
  • G2-vurdering: 4.3 / 5, baseret på 2 anmeldelser
  • Capterra rating: ingen tilgængelige ratings
  • Priser: Traxo tilbyder tre planer, men du er nødt til at kontakte os for at få prisoplysninger.
  • Understøttede sprog: Engelsk

TravelCare

Rejsende medarbejdere kan forblive sikre og informerede takket være TravelCares risikostyringsløsning, som er inkluderet i TravelPerks platform. Det er en sikker måde at komme tilbage til forretningsrejser på, med opdaterede rejseadvarsler og information om restriktioner før, under og efter rejsen.

  • Sikker forretningsrejse: vigtige detaljer om, hvad der foregår på din destination, allerede inden du booker.
  • Trip Assistant App: Rejsende modtager meddelelser om eventuelle ændringer, advarsler og forstyrrelser, mens de er på farten.
  • Kort over rejsende: Sørg for dine rejsendes sikkerhed med fuld synlighed over alle rejsendes placeringer og tilknyttede risici for omfattende administration af medarbejderrejser. 
  • Prisfastsættelse: TravelCare er inkluderet i alle TravelPerk-planer uden ekstra omkostninger.
  • Understøttede sprog: Engelsk, fransk, tysk og spansk.

CapTrav

Denne løsning giver virksomheder mulighed for at administrere alle deres rejseudgifter, uanset hvor deres medarbejdere har booket. Takket være CapTravs cloud-baserede løsning kan virksomheder spore og rapportere 100% af deres rejseudgifter fra forskellige kanaler.

  • Aggregerede rejsedata: fra bookinger foretaget gennem flere kilder, såsom TMC'er, online rejsebureauer (OTA'er), online bookingværktøjer, leverandørhjemmesider eller mere.
  • Spend dashboard: vurder hurtigt dine rejselækagedata i forhold til dit samlede forbrug
  • G2-vurdering: ingen tilgængelige vurderinger
  • Capterra rating: ingen tilgængelige ratings
  • Priser: Kontakt os for prisoplysninger.
  • Understøttede sprog: Engelsk.

PackPoint

Denne app vil gøre pakningen til din næste forretningsrejse meget lettere. Baseret på vejrudsigten for din destination, samt de planlagte aktiviteter og rejsens længde, genererer PackPoint en skræddersyet pakkeliste til dig. Stop med at stresse over at pakke - lad teknologien gøre det for dig!

  • Tilføj rejsedetaljer: for personlige pakkeforslag og -lister.
  • Brugervenlig app: Sørg for, at du har alt, hvad du har brug for, med den intuitive app.
  • G2-vurdering: ingen tilgængelige vurderinger
  • Capterra rating: ingen tilgængelige ratings
  • Prisfastsættelse: Gratis

Understøttede sprog: Over 20 sprog, herunder engelsk, tjekkisk, hollandsk, fransk, tysk, kinesisk (forenklet), russisk, spansk, italiensk og japansk.

App in the Air

Sig goddag til din nye personlige rejseassistent, en app, der kan planlægge, booke, spore og administrere dine rejser. Deres service hjælper dig med at organisere og holde styr på din rejseplan, checke ind og modtage notifikationer og opdateringer om terminaler, gates og bagagebånd. Andre interessante funktioner omfatter rejsestatistik og et program for CO2-neutrale rejsende. Rejs grønnere, rejs smartere!

  • Administrer rejser: Få et realtidsbillede af forretningsrejsendes bookingoplysninger.
  • Opret en rejsepolitik: for at sikre, at forretningsrejsende kan få adgang til vigtige oplysninger, når de er på farten.
  • Kompatibilitet med Apple Watch: Få vigtige rejseopdateringer med det samme.
  • G2-vurdering: ingen tilgængelige vurderinger
  • Capterra rating: ingen tilgængelige ratings
  • Prisfastsættelse: Gratis, kontakt teamet for erhvervspriser. 
  • Understøttede sprog: Over 15 sprog, herunder engelsk, arabisk, hollandsk, fransk, tysk, hindi, italiensk, japansk, koreansk og portugisisk.

App in the Air tilbyder desuden TravelPerk-brugere et gratis 12 måneders Premium-abonnement på platformen. Det er et must-have for hyppigt rejsende, der ønsker at spare tid og penge, når de er på forretningsrejse.

Funktioner, du skal kigge efter i software til rejseadministration

End-to-end rejseadministrationsplatforme, der dækker alle funktioner fra administration af rejsedata til booking, oprettelse af politikker, automatisk udgiftsføring og meget mere, er helt sikkert den bedste løsning på markedet. Men de varierer meget i deres funktionalitet og i de omkostningsbesparelser, de kan give virksomheder, hvor den vigtigste drivkraft er adgang til billig lagerbeholdning.

Her er en tjekliste over de vigtigste ting, man skal være opmærksom på, når man undersøger corporate travel management-løsninger

  • Nem booking for administratorer
  • Selvbooking for rejsende
  • Gratis support døgnet rundt
  • Massiv rejsebeholdning
  • Automatisk overholdelse af rejsepolitikken med tilpassede politikker og godkendelsesworkflows
  • Fremtidsklart værktøj, der kan skaleres og tilpasses
  • Rejsesupport døgnet rundt inklusive direkte linje, chat og e-mail 
  • Intet ekstra gebyr for rejsesupport
  • Konsolideret fakturering
  • Rapportering af rejseudgifter

Det er bestemt en spændende tid at følge med i forretningsrejsebranchen. For et par år siden var det et gammelt, klodset og kedeligt marked, og nu springer det ud med nye løsninger og ny teknologi hver dag. 

Nørdet indsigt i markedet for software til rejseadministration

Corporate travel management er et af de største globale markeder, som endnu ikke er blevet helt disrupted i denne digitale verden

For bare et par år siden var det kun mellemstore virksomheder, der ville have brugt booking-software til rejseadministration Men med nye disruptere på markedet dropper små virksomheder forbrugerbookingsider til fordel for mere avancerede løsninger, der er bygget til forretningsbrug. I mellemtiden bevæger virksomheder, der traditionelt har booket rejser hos bureauer, sig mod in-house travel management, understøttet af robust, men brugervenlig software.

Det er en velkendt historie på mange markeder i løbet af de sidste par årtier: ny teknologi kommer ind på markedet, nye brugerforventninger opstår, og virksomhederne enten tilpasser sig eller dør

Det er præcis, hvad der sker på forretningsrejsemarkedet. Men denne gang er indsatsen utrolig høj. Markedet for udgiftsstyring anslås at være på omkring 2,5 milliarder USD.

Sammenlign det med markedet for forretningsrejser, som nåede 1,3 billioner i 2016, og selvom det var en af de mest negativt påvirkede sektorer under pandemien, forventes det at komme sig og nå 829,5 milliarder USD i år 2027. Det giver mening, når man tænker over det. Med udgiftsstyring køber du et værktøj, der hjælper dig med at holde styr på pengene, men med rejseadministration vælger du faktisk, hvor dine penge skal gå hen. Hvem vil få en bid af denne enorme kage?

SMB'er: nye brugere af software til rejseadministration

Man skulle tro, at de 829,5 milliarder dollars, som alle disse spillere går efter, hovedsageligt bruges af store virksomheder. At vinde store kunder er bestemt en stor motivationsfaktor for disruptors på dette marked, men det er ikke nødvendigvis der, de store penge er.

I øjeblikket er der hundredtusindvis af små og mellemstore virksomheder, der ikke gør noget, når det kommer til at administrere forretningsrejser De bruger ikke software. De bruger ikke et bureau.De kører et helt manuelt forretningsrejseprogram og booker på værktøjer, der er bygget til forbrugere, og ofrer dermed muligheden for at kontrollere og spore forretningsrejser (som tilfældigvis er en enorm udgift)

En del af den nuværende mulighed ligger i at vinde de virksomheder, der i øjeblikket ikke har noget rejsehåndteringssystem eller -løsning. Muligheden ligger også i virksomheder, der har været utilfredse med deres forretningsrejser i årevis.Mange virksomheder har været plaget af høje bureaugebyrer, provisioner og gebyrer for kundesupportopkald af dårlig kvalitet

Rejseadministrationssoftwarekategorien har ændret sig hurtigt i de sidste to år, og alligevel er vi stadig i begyndelsen af denne enorme bølge af disruption

Gør forretningsrejser enklere. For altid.

  • Se vores platform i aktion. TravelPerk, som tusindvis af virksomheder verden over har tillid til, gør det nemmere at administrere forretningsrejser med mere fleksibilitet, fuld kontrol over udgifterne med nem rapportering og muligheder for at udligne dit CO2-aftryk.
  • Find hundredvis af ressourcer om alt, hvad der har med forretningsrejser at gøre, lige fra tips om at rejse mere bæredygtigt til råd om, hvordan man opretter en forretningsrejsepolitik og styrer sine udgifter. Vores seneste e-bøger og Blogindlæg har dækket dig ind.
  • Gå aldrig glip af en opdatering. Hold kontakten med os på det sociale for de seneste produktudgivelser, kommende begivenheder og artikler, der lige er kommet ud af trykken.