Den gennemsnitlige forretningsrejse i USA koster 1293 dollars. Udgifterne til forretningsrejser hober sig op, og det er vigtigt, at virksomheder holder styr på deres rejseudgifter.
Det er et stort arbejde at administrere rejser - men værktøjer til rejse- og udgiftsstyring sikrer, at du har et godt overblik over alle dine rejseudgifter.
I denne artikel vil vi dække:
- Hvad er software til rejse- og udgiftsstyring?
- Hvornår er det det rigtige tidspunkt at finde en rejse- og udgiftshåndteringsløsning?
- Hvad skal du kigge efter i T&E-software?
- 6 af de bedste løsninger til rejse- og udgiftsstyring
Med de rigtige værktøjer og software bliver forretningsrejser meget nemmere at booke, ændre og administrere. Det kan også hjælpe med at spare penge og undgå overforbrug, hvilket er vigtigt for små virksomheder med begrænsede budgetter.
Hvad er software til rejse- og udgiftsstyring?
Software til rejse- og udgiftsstyring er et alt-i-et-system, der kan hjælpe dig med at administrere og spore din virksomheds rejseudgifter. Uanset om det handler om at booke rejser, administrere rejsende medarbejdere eller oprette udgiftsrapporter, er software til rejse- og udgiftsstyring et must for virksomheder, der sender medarbejdere på forretningsrejser.
Virksomheder af alle slags kan drage fordel af software til rejse- og udgiftsstyring. Det er nøglen til at sikre, at du har et omfattende overblik over din virksomheds rejseudgifter og erfaren kundesupport, hvis du støder på problemer. Det hjælper også med at booke rejser i overensstemmelse med din virksomheds rejsepolitik og strømline din fakturaproces.
Lad os se på, præcis hvornår din organisation bør overveje at investere i en rejse- og udgiftshåndteringsløsning.

Hvornår er det det rigtige tidspunkt at finde en rejse- og udgiftshåndteringsløsning?
Hvordan ved du, om din virksomhed kan drage fordel af en rejse- og udgiftshåndteringsløsning?
De afslørende tegn er nemme at se, så lad os tage et kig:
Din virksomhed bruger for mange penge på forretningsrejser
Det er nemt for en virksomhed at bruge for mange penge på forretningsrejser - løsninger til rejse- og udgiftsstyring kan hjælpe med at identificere, hvor du kan spare på dit rejsebudget.
Rejse- og udlægssoftware kan også hjælpe dig med at finde bedre tilbud på rejser og indkvartering med forhandlede priser. Bedre tilbud hjælper dig med at sænke dine samlede rejseudgifter, hvilket gør livet meget lettere for din corporate travel manager.
Løsninger til rejse- og udgiftsstyring er en win-win-situation, hvis du vil spare på dine rejseudgifter.
Rapportering af forretningsrejser er besværligt
Forretningsrejser er en balancegang, og ofte vil du opleve, at den arbejdsbyrde, din økonomichef står over for, er overvældende. Da 96 % af medarbejderne mener, at empati er vigtig for at fastholde medarbejderne, er det vigtigt at være opmærksom på sin arbejdsstyrke.
Software til rejse- og udgiftsstyring kan hjælpe med at give en løsning til de medarbejdere, der er ansvarlige for at organisere forretningsrejser, spore og overvåge dem. En T&E-softwareløsning kan hjælpe med at gøre virksomhedens udgifter mere håndterbare og give en bedre oplevelse for din travel manager.
Din virksomheds rejser er ineffektive og forvirrende
Hvis din virksomheds rejser efterlader medarbejderne i vildrede, kan software til rejse- og udgiftsstyring som denne være en hjælp.
Medarbejderne skal føle sig trygge ved deres forretningsrejser og vide, hvilke regler der gælder, som f.eks. din virksomheds rejsepolitik. Det betyder, at du skal give dem den støtte, de har brug for til at booke rejser effektivt og inden for rammerne af virksomhedens rejsekrav.
Rejse- og udgiftshåndteringsløsninger hjælper dig med at strømline virksomhedens rejser fra start til slut. Intuitiv teknologi giver en nemmere bookingproces, og den tilbudte support sikrer, at dine medarbejdere altid ved, hvad der foregår.
Hvad skal du kigge efter i T&E-software?
Når du skal vælge rejse- og udgiftshåndteringstjenester, er det vigtigt at vide, hvilke funktioner du skal kigge efter.
Overvej at bruge en rejseadministrationsvirksomhed - ud over udgiftsstyring gør disse platforme det muligt for virksomheder at administrere alt, hvad der har med forretningsrejser at gøre. Uanset om det drejer sig om rejsebooking, sporing af rejsende, flyændringer eller andre behov i forbindelse med forretningsrejser, kan travel management-løsninger hjælpe med at forenkle jeres forretningsrejser.
Det team eller den leder, der er ansvarlig for at booke firmarejser, bør overveje følgende faktorer, og hvor vigtige de er for deres unikke rejsebehov.
En brugervenlig platform til rejseadministration
En god funktion, du skal kigge efter hos din T&E-softwareudbyder, er, hvor brugervenlig den er. Du skal sikre dig, at alle medarbejdere kan bruge platformen - fra dine IT-praktikanter til din CEO.
Svært anvendelig software giver plads til dumme fejl - du ønsker at gøre processen så enkel som muligt.
Overvej de dashboards, som brugerne ser, når de bruger softwaren - er det forvirrende og forældet? Eller er det intuitivt og moderne? Du vil have en løsning, som alle i din organisation nemt kan navigere i - fra travel managers til rejsende medarbejdere.
Kig efter en udgiftssoftware, der har en omfattende tilgang til onboarding, eller - endnu bedre - en løsning, der ikke kræver indgående viden for at administrere forretningsrejser. Hvis det er muligt, så bed om en demo, før du beslutter dig for at købe.
Flere brugerprofiler til problemfri rejseadministration
Muligheden for at oprette flere brugerprofiler er afgørende for administrationen af din virksomheds rejseprogram. Forskellige medarbejdere har forskellige roller - ikke alle har brug for den samme adgang til din travel management-løsning. For eksempel har økonomiteamet brug for adgang til alle udgiftsoplysninger - det har marketingpraktikanten, der håndterer dine sociale arrangementer, ikke.
Brugerprofiler sikrer, at dit team kun har adgang til det, de har brug for, hvilket øger datasikkerheden og kontrollen. Det er nemt at oprette og tildele roller, og profilerne kan opdateres efter behov.
Integration og overholdelse af rejsepolitik
Din organisation har sandsynligvis en firmapolitik eller udgiftspolitik, når det gælder firmarejser (hvis den ikke har det, er du velkommen til at se vores eksempel på en firmapolitik for medarbejdere, som kan hjælpe dig med at lave din egen).
Din rejsepolitik skitserer reglerne for rejseudgifter og sikrer, at dine medarbejdere holder sig inden for dit rejsebudget. Den software, du vælger, bør integreres med din rejsepolitik. På den måde kan du holde styr på rejseudgifterne og sikre, at dine medarbejdere holder sig inden for budgettet på deres rejser.
En problemfri refusionsproces
At have et præcist overblik over virksomhedens udgifter er afgørende for en sund virksomhedsledelse, især når det drejer sig om små og mellemstore virksomheder.
Det bør være en prioritet at refundere dine medarbejdere, især når virksomheden, de arbejder for, lader dem betale af egen lomme, hvilket påvirker medarbejdertilfredsheden.
Udgiftssporing og scanning af kvitteringer hjælper med at håndtere udgifter og refusioner effektivt. Kvitteringsscanning sikrer f.eks., at alle medarbejdere angiver nøjagtige udgifter, og at du har dokumentation for det til moms- og skatteformål.
Automatiseret godkendelsesworkflow og rapportering
Du vil have en løsning, der udmærker sig, når det gælder automatisering af rejserapporter og workflow-regler. Det hjælper med at fremskynde din virksomheds rejseproces fra start til slut.
Uanset om det handler om at få godkendt foreslåede rejser eller automatisere faktureringsprocessen, har du brug for et værktøj, der strømliner din rejsebestilling og -rapportering.
Problemfri integration med eksisterende værktøjer
De fleste rejse- og udgiftshåndteringssystemer tilbyder en række tredjepartsintegrationer - hvis de ikke gør det, bør du måske overveje en anden løsning. Integrationer er afgørende for at sikre en problemfri rejseadministrationsproces.
Du skal kigge efter integrationsmuligheder med værktøjer, du vil bruge sammen med dine løsninger, som f.eks:
- Regnskabssoftware
- Software til rejseadministration
- Værktøjer til tidsregistrering
- HR-værktøjer
- Software til teamledelse
- Kalender-software
Integrationsmulighederne varierer fra løsning til løsning, så sørg for at vælge en T&E-løsning, der kan integreres med alt det, du har brug for.
De bedste løsninger til rejse- og udgiftsstyring
Nu ved du, hvad du skal kigge efter i din rejseafregningsløsning, så lad os tage et kig på de seks bedste softwares, der er tilgængelige for dig. Når du booker firmarejser, er her nogle nyttige forslag til rejse- og udgiftssoftwareapplikationer, som organisationer kan bruge i 2023.
1. TravelPerk
TravelPerk er en best-in-class platform til administration af forretningsrejser, som hjælper kunderne med nemt at booke og administrere forretningsrejser. Løsningen kan integreres med andre værktøjer, herunder mange populære udgiftshåndteringsløsninger, bl.a. Rydoo og Circula. Det sikrer, at du har alt, hvad du har brug for, på én brugervenlig platform.
TravelPerks vigtigste fordele omfatter:
- Adgang til flere brugerprofiler til booking af rejser
- Gæsteprofiler til ikke-medarbejdere, der har brug for at booke og administrere deres forretningsrejser
- Overholdelse af virksomhedens politik, når der tilbydes bookingmuligheder
- Tredjepartsintegrationer med populære værktøjer som Expensify, Payhawk og BambooHR
- Fremragende 24/7 kundesupport med en svartid på 15 sekunder
- Avanceret rapportering og indsigt for et omfattende overblik over udgifterne
- Hurtige løsninger til momsinddrivelse - find ud af, hvor meget du kan spare med TravelPerk's momsinddrivelsesberegner
TravelPerk tilbyder også en fleksibel rejseløsning - FlexiPerk - som hjælper virksomheder med at begrænse unødvendige rejseudgifter. Med FlexiPerk kan virksomheder kræve mindst 80% af deres penge tilbage, når de afbestiller op til to timer i forvejen.
Virksomheder kan også holde øje med deres bæredygtighedsmål med GreenPerk-TravelPerks CO2-kompensationsløsning. Virksomheder kan booke forretningsrejser med miljøet i tankerne og støtte grønne initiativer, der er håndplukket af TravelPerks bæredygtighedsteam.
TravelPerks omfattende rejsehåndteringsløsning er nem at bruge, og integrationerne til udgiftsstyring muliggør et enkelt workflow til alle virksomhedens rejsebehov. TravelPerk tilbyder alt, hvad du har brug for fra din rejse- og udgiftshåndteringsløsning.
- G2-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 1.419 bedømmelser
- Capterra-vurdering: 4.8 / 5, baseret på 376 bedømmelser
- Capterras vurdering opdelt efter funktioner:
- Godkendelses-arbejdsgang: 4.9 / 5
- Dashboard: 4.7 / 5
- Advarsler i realtid: 4.7 / 5
- Rapportering/Analytics: 4.4 / 5
- Online booking: 4,8 / 5
- Mobil adgang: 4.7 / 5
- Sporing af udgifter: 4,6 / 5
- Påmindelser: 3.9 / 5
- Booking management: 4.7 / 5
- Politisk ledelse: 4.7 / 5
- Styring af begrænsninger: 4.5 / 5
- Understøttede sprog: Tysk, engelsk, fransk, spansk
Prøv TravelPerk i dag og oplev de professionelle tjenester af høj kvalitet på første hånd, og begynd at forenkle din virksomheds rejseproces.
Begynd at spare penge på forretningsrejser for din virksomhed i dag!
2. Fyle
Fyle er en software til udgiftsstyring, der gør det muligt for virksomheder og medarbejdere bedre at styre udgifts- og refusionsprocessen. Ud over integration af regnskabs- og medarbejderdata integrerer Fyle også med TravelPerk for at tilbyde problemfri rapportering af rejseudgifter. Det giver økonomiansvarlige fuld kontrol og synlighed over T&E-processer.
De vigtigste fordele ved Fyle er bl.a:
- Håndter nemt kvitteringer og detaljer om forretningsrejser
- Gem eller indsend digitale udgiftsrapporter via et centralt dashboard
- Sikre, at rejserne overholder de fastsatte politikker for refusion af rejseudgifter.
- Adgang til kreditkortstyringssoftware - nyttigt til overvågning og behandling af virksomhedens kreditkort
Fyle kan ikke hjælpe med at organisere forretningsrejser, men integrationen med TravelPerk giver travel managers ét sted at administrere alle forretningsrejseprocesser. Alle rejser, der bookes med Travelperk, oprettes som udgifter i Fyle, og fakturaer føjes til bookingen som vedhæftede filer. De to løsninger arbejder side om side for at give dig et komplet overblik over dine rejseudgifter.
- G2-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 947 bedømmelser
- Capterra-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 144 bedømmelser
- Capterras rating opdelt efter rejseadministrationsfunktioner:
- Sporing af udgifter: 4,6 / 5
- Håndtering af refusioner: 5 / 5
- Kontrol af godkendelsesprocessen: 4.5 / 5
- Upload af mobil kvittering: 4.8 / 5
- Håndtering af kvitteringer: 4.8 / 5
- Revisionsspor: 4 / 5
- Virksomhedskort: 5 / 5
- Flere valutaer: 5 / 5
- Styring af arbejdsgange: 5 / 5
- Udgiftskontrol: 4,5/5
- Understøttede sprog: Engelsk
Fyle tilbyder en enkel platform, der - når den integreres med dine foretrukne løsninger - giver en problemfri rejse- og udgiftsstyringsproces. En af disse integrationer er integrationen med TravelPerk, som gør det muligt for virksomheder at administrere rejser og udgifter på en virkelig sammenhængende måde. Hver gang der oprettes en faktura, tilføjes en tilsvarende udgift automatisk til Fyle og kategoriseres efter type.
3. SAP Concur
SAP Concur er en alt-i-en software til rejse- og udgiftsstyring. Det hjælper med at automatisere dine arbejdsprocesser, så du får en enkel rejseadministrationsoplevelse. Uanset om det er på hoteller, flybilletter eller taxaer - det hele er dækket.
De vigtigste fordele ved SAP Concur er bl.a:
- Reducer de samlede omkostninger med kontrol over din rejse- og udgiftsstyring
- Forbedre din compliance og hjælp med at mindske risici
- Enkel implementering med cloud-løsninger
- En skalerbar løsning til virksomheder i vækst
- Mobiloptimeret til dem, der er på udkig efter mobilapp-funktioner
SAP Concur-lignende TravelPerk tilbyder en komplet løsning til administration af forretningsrejser og udgifter. TravelPerk har dog meget mere at tilbyde mindre virksomheder, når det kommer til at booke forretningsrejser:
- En større beholdning betyder, at TravelPerk tilbyder bedre tilbud fra en bredere vifte af rejseudbydere, herunder fly, indkvartering og biludlejning.
- SAP Concurs priser kan være svære at estimere, og mange funktioner er valgfrie tilføjelser. Med TravelPerk betaler du, når du rejser - ingen uventede gebyrer eller tilføjelser.
- TravelPerks platform er nem at implementere og bruge, mens SAP Concur-brugere ofte rapporterer, at værktøjet er "klodset og ikke nemt at bruge".
TravelPerk hjælper virksomheder med at spare på rejser og håndtere udgifter uden besvær. SAP Concur tilbyder lignende løsninger, bare uden den intuitive brugerflade og ekspertsupportteamet.
Lad os tage et kig på, hvordan SAP Concur klarer sig, når vi ser på anmeldelser:
- G2-vurdering: 4/5, baseret på 5687 bedømmelser
- Capterra rating: ingen tilgængelige ratings
- Understøttede sprog: Dansk, engelsk, fransk, indonesisk, italiensk, japansk, koreansk, hollandsk, norsk, polsk, spansk, svensk, kinesisk (forenklet), tjekkisk, tysk.
Klik nedenfor for at sammenligne de to platformes funktioner og fordele.
4. TravelBank
TravelBank er en anden platform, der tilbyder udgifts- og rejsehåndtering på ét sted. TravelBank hjælper med at strømline din rejse- og udgiftsstyring gennem en række løsninger.
Ifølge TravelBank omfatter de vigtigste fordele:
- Brugervenligt design og hurtig proces til refusion af udgifter
- Udarbejd og implementer rejsepolitikker og udgiftsgodtgørelser for kunder.
- 24/7 kundesupport til rejsende medarbejdere
- Importer transaktioner fra personlige og firmakort/banker for hurtig udgiftsstyring
Vi kan også kigge på anmeldelsessider for ekstra information:
- G2-vurdering: 4.4 / 5, baseret på 317 bedømmelser
- Capterra-vurdering: 4.7 / 5, baseret på 207 bedømmelser
- Capterras vurdering opdelt efter funktioner:
- Godkendelses-arbejdsgang: 4.8 / 5
- Dashboard: 4.8 / 5
- Rapportering/Analytics: 4.6 / 5
- Online booking: 4,6 / 5
- Mobil adgang: 4.8 / 5
- Sporing af udgifter: 4,8 / 5
- Booking management: 4.6 / 5
- Politisk ledelse: 4.9 / 5
- Understøttede sprog: Engelsk
TravelBank tilbyder lignende fordele som TravelPerk, men sidstnævnte triumferer med en række ekstra muligheder:
- TravelPerk's FlexiPerk giver fleksible rejsemuligheder for virksomheder
- Med TravelPerk betaler du kun, når du rejser - TravelBank er en abonnementstjeneste.
- TravelPerk tilbyder flere tredjepartsintegrationer end TravelBank
Generelt rapporterer brugerne, at TravelPerk er nemmere at sætte op, bruge og administrere end TravelBank. Anmelderne mener, at TravelPerk opfylder deres behov bedre end TravelBank, og at den høje kvalitet af support fra TravelPerks kundesupport ikke kan findes andre steder.
Klik nedenfor for en mere detaljeret sammenligning mellem de to platforme:
5. Zoho Expense
Zoho Expense anses for at være en af de bedste platforme til udgiftsstyring for virksomheder. Den tilbyder både udgiftshåndtering og løsninger til forretningsrejser til virksomheder i alle størrelser. Det er en fantastisk løsning til voksende virksomheder, der har brug for enkle, skalerbare løsninger til udgiftsstyring.
Ifølge Zoho Expense omfatter de vigtigste fordele:
- Strømlinede forretningsrejser med automatiseret udgiftsrapportering for hver rejse
- Notifikationer til at advare teammedlemmer om opdateringer og ændringer
- Synlighed af udgifter i realtid for et opdateret overblik over alle udgiftsdata
- Analyser, der kan fremhæve nødvendige ændringer for bedre rejse- og udgiftsstyring
Mens Zoho Expense tilbyder en omfattende pakke af funktioner, er der områder, som kunderne ikke er helt tilfredse med - såsom kundeservice og lagerfunktioner. TravelPerk løser disse hovedpunkter ved at tilbyde:
- 24/7 kundeservice af høj kvalitet på 15 sekunder eller mindre
- En brancheførende lagerbeholdning, der tilbyder de bedste tilbud på markedet
- Nøglefunktioner som CO2-kompensation og momsrefusion
- En brugervenlig grænseflade og arbejdsgang
Zoho Expense tilbyder primært udgiftsstyring, hvilket betyder, at de halter bagefter, når det gælder forretningsrejser. TravelPerk giver en sømløs tilgang til både forretningsrejser og udgiftsstyring med en innovativ platform og intuitive integrationer. Desuden vurderer brugerne TravelPerk højere end Zoho på alle nøgleområder - såsom brugervenlighed, supportkvalitet og produktretning.
- G2-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 908 bedømmelser
- Capterra-vurdering: 4.6 / 5, baseret på 812 bedømmelser
- Capterras vurdering opdelt efter funktioner:
- Sporing af udgifter: 4,7 / 5
- Kontrol af godkendelsesprocessen: 4,6 / 5
- Revisionsspor: 4.5 / 5
- Registrering af tid og udgifter: 4,4/5
- Multi-valuta: 4,3 / 5
- Styring af arbejdsgange: 4.2 / 5
- Upload af mobil kvittering: 4.7 / 5
- Håndtering af kvitteringer: 4.6 / 5
- Håndtering af refusioner: 4.5 / 5
- Virksomhedskort: 4.3 / 5
- Udgiftskontrol: 4,2 / 5
- Understøttede sprog: Tysk, engelsk, fransk, italiensk, japansk, portugisisk, spansk, kinesisk (forenklet)
6. Emburse Certify
Emburse Certify er en software til udgiftsstyring, der både giver mulighed for at booke rejser fra sit bookingværktøj på platformen eller ved at integrere med et andet rejseadministrationssystem.
Med Emburse Certify kan du levere udgiftsrapporter, organisere kreditorer og hurtigt håndtere fakturaer - alt sammen på én platform.
Ifølge Emburse Certify omfatter de vigtigste fordele:
- Workflows til effektiv, pålidelig og datarig medarbejderudgiftsstyring
- Overholdelse af politikker med indbyggede policy-kontroller
- Automatiser kreditorprocessen og få indsigt i virksomhedens udgifter
Lad os også tage et kig på, hvordan Emburse Certify klarer sig på de bedste softwareanmeldelsessider:
- G2-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 1606 bedømmelser
- Capterra-vurdering: 4.7 / 5, baseret på 1254 bedømmelser
- Capterras vurdering opdelt efter funktioner:
- Udgiftskontrol: 5 / 5
- Revisionsspor: 4.8 / 5
- Upload af mobil kvittering: 4.8 / 5
- Kontrol af godkendelsesprocessen: 4,6 / 5
- Flere valutaer: 4.4 / 5
- Styring af arbejdsgange: 3.8 / 5
- Registrering af tid og udgifter: 4,9 / 5
- Virksomhedskort: 4.8 / 5
- Håndtering af kvitteringer: 4.8 / 5
- Sporing af udgifter: 4,6 / 5
- Håndtering af refusioner: 4.4 / 5
- Understøttede sprog: Afrikaans, Arabisk, Dansk, Tysk, Græsk, Engelsk, Fransk, Irsk, Italiensk, Japansk, Koreansk, Portugisisk, Russisk, Spansk, Albansk, Tyrkisk, Kinesisk (Forenklet)
Emburse Certify tilbyder en effektiv udgiftshåndteringsløsning til store og små virksomheder, og når den kombineres med en TMC som TravelPerk, hjælper den dig med at sikre, at alle rejser og udgifter er under kontrol. TravelPerk hjælper dig med at administrere alle virksomhedens rejser, og Emburse Certify strømliner udgiftshåndteringsprocessen - et match made in heaven.
7. Divvy
Divvy er en gratis spend management-løsning, der giver virksomheder adgang til den kredit, de har brug for, og softwaren til at administrere den. Softwaren er gratis, fordi Divvy tager en del af forhandlerens gebyr, når du bruger deres kort - noget, der sker med alle kort uanset hvad.
Lad os tage et kig på Divvys bedste funktioner:
- Ubegrænsede, tilpassede virtuelle kort til dine forretningsudgifter
- Dybdegående rapportering og indsigt, der giver dig fuld kontrol over virksomhedens udgifter
- Rejserefusionssoftware til at måle udgiftsafregninger og kørselsgodtgørelser i forhold til specifikke budgetter for at øge synligheden af udgifterne.
- Belønningsprogram baseret på din udbetalingsplan med belønninger på restauranter, hoteller, abonnementer og meget mere.
Her er, hvordan Divvy klarer sig, når det kommer til ratings:
- G2-vurdering: 4.5 / 5, baseret på 461 vurderinger
- Capterra-vurdering: 4.7 / 5, baseret på 397 bedømmelser
- Capterras vurdering opdelt efter funktioner:
- Sporing af udgifter: 4,8 / 5
- Håndtering af kvitteringer: 4.8 / 5
- Virksomhedskort: 4.6 / 5
- Registrering af tid og udgifter: 4,5/5
- Budgettering/prognoser: 4.4 / 5
- Revisionsspor: 3,9 / 5
- Upload af mobil kvittering: 4.8 / 5
- Udgiftskontrol: 4,7 / 5
- Kontrol af godkendelsesprocessen: 4.5 / 5
- Styring af arbejdsgange: 4.5 / 5
- Håndtering af refusioner: 4.1 / 5
- Understøttede sprog: Engelsk
Divvy integrerer også med TravelPerk for at fremskynde processen med rejseudgiftsstyring. Integrationen giver små og mellemstore virksomheder i USA en centraliseret portal til at booke, administrere og rapportere om rejser. Det giver forretningsrejsende og ledere fuld økonomisk kontrol for at begrænse overforbrug og give realtidssynlighed i rejseudgifter.
8. Rampe
Ramp er en automatiseret løsning til udgiftsstyring og finansiering, der hjælper virksomheder med at reducere spildte udgifter og forenkle betalinger og refusioner. De leverer også fysiske og virtuelle firmakort med kreditgrænser til forbrug på farten i overensstemmelse med din virksomheds politik.
Ramps vigtigste funktioner omfatter:
- Automatisering af regnskaber - når det er integreret med en regnskabsløsning - for at eliminere kedelige, tidskrævende regnskabsopgaver.
- Nem opsætning af udgiftsgodkendelse og forudbetalte kort med brugerdefinerede budgetter
- AI-drevet kvitteringsmatchning, der lærer af tidligere indsendte kvitteringer
- Kort med din virksomheds branding for det ekstra touch
- Lad os tage et kig på Ramps vurderinger af anmeldelsesplatforme:
- G2-vurdering: 4.7 / 5, baseret på 1000 bedømmelser
- Capterra-vurdering: 4.9 / 5, baseret på 40 bedømmelser
- Capterras vurdering opdelt efter funktioner:
- Sporing af udgifter: 5/5
- Håndtering af refusioner: 4.7 / 5
- Kontrol af godkendelsesprocessen: 5 / 5
- Upload af mobil kvittering: 5 / 5
- Håndtering af kvitteringer: 4.5 / 5
- Revisionsspor: 5 / 5
- Multi-valuta: 4,3 / 5
- Styring af arbejdsgange: 5 / 5
- Budgettering/prognoser: 4 / 5
- Understøttede sprog: Engelsk
Ramp er et andet værktøj med stærke integrationer, herunder en med TravelPerk. Ramp og TravelPerk arbejder sammen om at give forretningsrejsende alt-i-en rejse- og udgiftsstyring - inklusive firmakort og opdateringer af rejseudgifter i realtid.
Software til rejse- og udgiftsstyring til din virksomhed
Løsninger til rejse- og udgiftsstyring kan hjælpe virksomheder med at organisere og styre forretningsrejser og de tilknyttede udgifter. Med den rigtige udgiftsstyringsproces på plads kan virksomheder reducere omkostningerne og besværet.
En omfattende rejse- og udgiftshåndteringsløsning hjælper både rejsechefen og økonomichefen med at skabe mere omkostningseffektive rejseprogrammer. Kontakt os i dag for at finde ud af, hvordan TravelPerk kan forenkle din virksomheds rejser og give dig vigtige indsigter, så du løbende kan forbedre dine rejseprocesser.


Gør forretningsrejser enklere. For altid.
- Se vores platform i aktion. TravelPerk, som tusindvis af virksomheder verden over har tillid til, gør det nemmere at administrere forretningsrejser med mere fleksibilitet, fuld kontrol over udgifterne med nem rapportering og muligheder for at udligne dit CO2-aftryk.
- Find hundredvis af ressourcer om alt, hvad der har med forretningsrejser at gøre, lige fra tips om at rejse mere bæredygtigt til råd om, hvordan man opretter en forretningsrejsepolitik og styrer sine udgifter. Vores seneste e-bøger og Blogindlæg har dækket dig ind.
- Gå aldrig glip af en opdatering. Hold kontakten med os på det sociale for de seneste produktudgivelser, kommende begivenheder og artikler, der lige er kommet ud af trykken.